Tuesday, July 31, 2012

Star Warsi teemaline valgusmõõkadega tort

Tordi saaja oli minu armas vennapoeg, kes soovis valgusmõõkadega kaunistatud šokolaaditorti.
Ma pean häbiga tunnistama, et Star Wars ei ole minu lemmikfilm olnud ning polnud temaatikaga väga kursis. Pärast selguski, et olin mõõgad valesti värvinud s.t punase mõõga hoidjal on tegelikult sinine mõõk ja vastupidi. Ma küll üritasin tuvastada netist mõõkade värvi käiste järgi, aga ju siis valesti vaatasin. Muidu aga jäi sünnipäevalaps rahule.
Valgusmõõkadega pilti oli päris raske teha- lisasin küll sätendavaid pulbervärve, aga ega nad niiväga ikka ei sätendanud :) Aga valgusvoolikuid jms mittesöödavaid asju ma ka ei tahtnud tordi siise panna.
Tort kaalus umbes 4 kg ja sisuks oli šokolaadikeeks hapukoorekreemiga ja kaunistuseks šokolaadikreem.


No comments:

Post a Comment