Wednesday, December 12, 2012

Pavlova tort

Minu esimene Pavlova. Besee on küpsetis, mis tavaliselt mul ei õnnestu. Küll olen timminud retsepti, suhkru kogust, vahustamiskiirust, ahju kuumust, jahtumisaega- kõike mida targad raamatud soovitavad... aga tulemus on harva olnud selline nagu peaks. Seega besee pole küpsetis, mis oleks minu esmavalikus.
Sel korral aga tekkis minu lauanurgale 6 munavalget- minu ema tegi piparkoogitainast ja tal jäid munavalged üle. Minu ema vihkab söögitegemist (ta küll kokkab hästi ja kohusetundlikult) ja nii ta need munavalged mulle sokutaski :)

Vaatamata minu eelarvamusele ja hirmule besee peaaegu õnnestus. Muidugi võiks norida, sest seest jäi pisut sitkem kui peaks- aga maitse oli hea :)
 Pavlova tort
(Oma Maitse retsept)
6 munavalget
4 dl suhkrut
1 tl valge veini äädikat
1 tl tärklist
Kate:
600 g vahukoort
400 g kohupiimapastat
suhkrut, vaniljesuhkrut
200 g külmutatud vaarikaid

Munavalged vahustada, lisada tasahilju suhkur. Vahustamise lõpus lisada äädikas ja tärklis.
Küpsetada 150c ahjus umbes 1,5 tundi.
Vahukoor vahustada, segada kohupiima ja suhkrutega. Põhi katta, täidise ja vaarikatega.


No comments:

Post a Comment